Kanały dystrybucji
Korzystając z synergii Grupy PZU produkty zdrowotne –w formie ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz majątkowych, a także produktów pozaubezpieczeniowych – dystrybuowane są przez niemal wszystkie kanały sprzedaży, z czego podstawę stanowi sieć korporacyjna i agencyjna PZU i PZU Życie.
Infrastruktura medyczna
Z PZU Zdrowie współpracuje ok. 2 000 placówek partnerskich w ponad 500 miastach w Polsce.
Jednocześnie konsekwentnie rozwija własną sieć liczącą już 60 placówek, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Katowicach, Częstochowie, Radomiu, Płocku i Opolu, w których zatrudnionych jest łącznie ponad 1 200 lekarzy.
Szeroka infrastruktura medyczna gwarantuje szybkie terminy wizyt lekarskich – w przypadku podstawowej opieki medycznej (POZ) wizyta oferowana jest w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych, a w przypadku specjalistów w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych.
Kanały kontaktu
Na usługę medyczną można umówić się za pośrednictwem:
Kanały dystrybucji
Udogodnienia dla pacjentów
Placówki partnerskie PZU Zdrowie w Polsce
Innowacje
Spółka PZU Zdrowie w 2017 roku wdrażała projekty polegające na:
PZU Zdrowie prowadzi pilotaż obsługi pacjenta przy użyciu nowych technologii i telemedycyny. Symptom checker – to platforma stworzona we współpracy z polskim start- upem technologicznym, która jest dostępna na portalu pacjenta, w aplikacji, a także w postaci dedykowanego rozwiązania dla pracowników infolinii medycznej. Celem platformy jest przeprowadzenie wywiadu z pacjentem, który jest mocno zbliżony do wywiadu z lekarzem, a następnie przedstawienie najbardziej prawdopodobnego rozwiązania i wskazanie dalszych kroków postępowania. To może być telekonsultacja, wideokonsultacja lub chat z lekarzem, albo wizyta w przychodni u konkretnego specjalisty. Jednak w wielu przypadkach taka rozmowa z pacjentem może skończyć się poradą, albo wysłaniem recepty, bez konieczności wychodzenia z domu.